23 y 24 de MARZO 2020 1BTOI

Good afternoon guys!

As I think you had an important exam today I will only ask for you to read pages 66 and 67 of the Student´s Book and do exercises 1, 2, 3, 4, 5 and 6.

The assignment is for today and tomorrow. When you finish with them together with page 65 take a picture and send it to the task. You don´t need to copy the full exercise, just the answer. I will attach the files for the audio so you can also do it from home.

Buenas tardes chic@s!

Como hoy teníais un examen importante tan solo quiero que hagáis el reading de la página 66 y 67 del Student´s Book junto con los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5 y 6.

La tarea es para completar entre hoy y mañana. Cuando la terminéis la mandáis junto con los ejercicios de la página 65, le hacéis una foto y la adjuntáis a la tarea. No es necesario que copiéis el enunciado, solo las respuestas. Os adjunto los archivos de audio para que también podáis hacer estos ejercicios desde casa.